onsdag 23 maj 2012

Borta bra, men hemma bäst ...?

Mjo, det gamla uttrycket stämmer kanske, men då är definitivt inte Stockholm hemma. Även om det så klart är toppen att träffa maken igen, attacklängtar jag tillbaka till Bosarve.

Mina kollegor har bestämt att vi ska ha planeringsdagar på Bosarve i mitten av juni, så om ett par veckor är jag tillbaka. Wohooo!

Igår fick jag minifödelsedag här hemma, fick ett paket av sonen (ytterligare en av filmerna i River Cottage-serien) och ett av maken (en trådlös köttermometer), och så fick jag jordgubbar med grädde. Smaskigt, även om försäsongsjordgubbar inte riktigt kan mäta sig med gotländska jordgubbar till midsommar (jaaa, allt ÄR lite bättre på Gotland! :D ), men med lite socker på gick det också bra. 

Nu ska jag pallra mig till jobbet. Vi ska ha öppen verkstad nummer 102 sedan i november. Fy fan vad vi är duktiga - och fy fan vad jag är less. Även om de flesta som kommer på verkstäderna är snälla och trevliga är det galet jobbigt. Vi borde få någon slags medalj! Heja L och E!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar