onsdag 30 maj 2012

Presenten avslöjas - men inte överraskningen

Om precis två veckor åker jag och mina tre kollegor till Bosarve och har planeringsdagar. Tjejerna åker hem på fredagen, men jag stannar så klart över helgen. Jag föreslog att maken skulle komma ner på fredagen, men han har inte råd - det är ju en osedvanligt fattig månad.

Meeen - då kom jag på att han får resan i födelsedagspresent i förskott, och så får han ju vår överraskning också när han kommer fram.

Så i presenten fanns:
- Biljett t o r till Gotland
- 2 båtbussbiljetter
- Busstidtabeller med avgångar till Bosarve som passar båten markerade
- Pengar till bussbiljetterna (som fortfarande betalas kontant på Ön.

Första resan till Bosarve, från dörr till dörr, alltså. Det var väl en bra present?



1 kommentar:

  1. Mycket bra present!Vad kan vara bättre för er än att ni får vara tillsammans i nya huset!

    SvaraRadera