onsdag 9 januari 2013

Vilken orgie i lyx vi ska ha nästa helg!

Jag har fått så fina julklappar av mina kollegor! Eller, L har ju lämnat oss, men först hade hon lämnat paket till mig på min skrivbordsstol. Med glittrigt gammaldags julkort. Precis som jag gillar! Jag fick ett sånt där gammaldags vackert änglaspel i mässing, som pinglar när man tänder ljusen ni vet,  och smaskigt lyxigt julgodis. Mums!

Och av fina M fick jag också en massa mums. Stiltonost, lyxiga kex (ena sorten med Stilton- och valnötssmak och den andra med sellerismak, spännande!) och en hel massa chutneys i miniburkar att ha till ostar. Och till efterrätt en chokladgran med förgyllda maltkulor. Då kanske man får gå på toa i en sil sen och ta vara på guldet ...

Jag ska ta med mig godsakerna till moster E och morbror G nästa helg. De är alltid så  fantastiskt rara och generösa.

Tack fina fina fina kollegor!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar