onsdag 20 februari 2013

Jag grät inte ens

Nu har jag varit hos tandläkaren. En annan tandläkare. Den förra var bra, men svindyr. Fick en total prisuppskattning av den nya - som undergick kostnaden för en enda sövning hos den första. Exklusive själva tandvården! Dessutom ser hon inte behovet av två rotfyllningar - kanske inte ens en.

Vi får se hur det här går, men jag grät faktiskt inte enda gång väl jag kommit in till tandläkaren. Och då fick hon faktiskt greja med en krok och till och med lägga i en tillfällig fyllning i tanden. Kanske är det min kollegas totala förtroende för henne som gör det, eller så har jag blivit härdad.

Nu har jag i alla fall fått ett bomärke av maken i väntan på tåget till båten. Stora bokmärken till stora flickor!

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att bokmärket ser ut som en öl... :-)

    Allvarligt talat - jag är sjukt impad över att du fixade tandläkarbesöket. Starkt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också imponerad! :) Men jag vet fortfarande inte om jag ska vara imponerad av mig själv eller tandläkaren!

      Radera