torsdag 28 mars 2013

Sövning is the shit!

Jag ska aldrig aldrig mer vara vaken när jag lagar tänder. Hade förvisso panikångest när narkosläkaren satte nålen, men i övrigt märkte jag inte ett dugg. Tanden som lagades före jul är lagad igen, denna gång med titanstift som ska hjälpa den växa ihop, och det djupa hålet i den andra är fixat. Med lite tur räcker det här, men med lite otur måste båda rotfyllas. Men det känns ändå okej, eftersom jag vet att jag inte behöver vara med när det händer.

Jag har en stilig fläskläpp och ont i munnen, men det är ett litet pris att betala. Det var förresten räkningen också, om man jämför med den andra tandläkaren. Dessutom fick jag ett bokmärke. Precis som det ska vara hos tandläkaren.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar