måndag 26 augusti 2013

Julpysselhelg 15-17 november

Idag påminde en gammal kollega om att det är 120 dagar till julafton, så nu är det verkligen hög tid att planera in årets höjdpunkt i julstöket: pysselhelg på Bosarve!

Förra veckan träffade jag fina fina L (som jag träffar alldeles för sällan), och efter en del gnuggande av geniknölar bestämde vi att mitt i november vore lagom. Sagt och gjort, den 15-17 november får det bli.

Efter liten omröstning här på bloggen gör vi så att jag fixar pysselmaterial, ingredienser och mat och ni ger en peng till mig. Dessutom har moster E bidragit med lakan, så det behöver ni inte ha med heller. Bra va?

Nu när datumet är satt vore det bra att veta hur många som vill vara med. Kommer du? Och har du några briljanta pysselidéer?

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

  1. Jag skulle gärna vilja komma. Måste bara kolla med maken om jag får smita hemifrån eller om han ska ut med polarna...

    SvaraRadera