onsdag 4 december 2013

Sista natten med gänget

Ikväll ska jag träffa en massa goda vänner och säga adjö för den här gången. Jag kommer säkert tillbaka och hälsar på, men förhoppningsvis är det sista gången jag bor här. Det ska bli supertrevligt att träffa alla, och jag hoppas de vill komma och hälsa på mig på Bosarve.

Jag smygstartade lite förra veckan med adjö-AW med jobbet, och två vänner som inte kunde ikväll hängde på då. Egentligen är de gamla elever (jag har ju utbildat en massa på mitt nuvarande jobb, men de har blivit vänner. Det är jag glad för. Jag fick en flaska champagne av dem som jag inte får lov att öppna förrän jag gjort slut med Stockholm på riktigt. Det var inte svårt att lova det! Den ska jag och maken dricka framför brasan nästa lördag, och fira att jag är hemma för gott.

Jag har fina vänner, jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar